21 Aralık 2013 Cumartesi

Büyük Kaptan !




Ey! Büyük Kaptan Hierro, sol yanımın sızısı gözümdeki yaş tomurcuğu seni çok özledim... O rüyalarıma giren kadronun kaptanıydın sen şu an bu yazıyı yazarken emektar notepadimde gözlerimde yaşlar tomurcuklanıyor yine ulan ne gudubet adammışsın gittin gideli alamıyoruz şampiyonlar ligini aslında alamamamızın sebebi de senin gibi bi adam bulamamamız değil mi zaten ? Ey Hierro, Hiç tanımadığım abim eğer seninle tanışabilseydim muhtemelen git şu camdan atla dediğinde atlardım öyle bi karizman vardı be kaptan, senin gittiğin günü hatırlarım ufacık çocuğum dediler Hierro katara gitmiş lan dedim nasıl olur kaptan o gidemez olmaz öyle şey başka bi Hierro dur kardeşi falan, ama ne karadeşindi ne de başka Hierro giden sendin kaptan seni başka takım formasıyla gördüğüm an dedim yer yarılsa da içine girsem görmesem şu anı bir diğerini de Raul de yaşadım ona da sıra gelecek gibi bu gün baya bi duygu boşalması yazıyorum içimden geçenleri de şu emektar notepad e döküyorum, Ey Hierro sen benim tanıdığım ilk Penaltı atan stoperdin, gol kralı olacak adamlara prim yaptırmak için penaltıları bırakmazdın takımın penaltıcısı olduğun için atardın penaltıyı çok büyük adamdın vesselam çok özledim seni tıpkı diğerleri gibi kalmadı be kaptan senin gibileri gitti hepsi birer birer Del Piero bile gitti inanır mısın DEL PIERO bile gitti, yaşlandık be bunu hissediyorum saç telimden ayak tırnağıma kadar her giden büyük topçuda ve her gelen yeni ergen de bunu hissediyorum, ah Hierro ah keşke seni biraz daha izleyebilseydim hoş ben izledim izleyeceğim kadar yeni nesil adını bile bilmiyor zaten o yüzden ergenlere apaçilere medya şişirmesi balon adamlara tapıyorlar seni bizi hepimizi o dönemi bi bilselerdi bakmazlardı onların yüzüne zannetmiyorum... Ey! Büyük kaptan sen bir nesle kaptanlığı ve adamlığı öğrettin. Senin sayende bir nesil kaptan olmayı öğretti ve şimdi yoksun futbol da ve senin yokluğunda Real Madrid eskisi gibi değil hatta futbol eskisi gibi değil... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder